This called the Happy Place.

Är på mormor och morfars land. Underbart härligt. Speciellt när man har en dator med mobilt bredband med sig! Ja! Har precis ätit oxfilé med egen planterad potatis och vitlöksbröd. Gott gott.
Eftersom som jag är i himmelriket så händer ju värsta stora grejen, för mig iallafall. På mormors land så har dom en plats med allas brevlådor och där är det också en anslagstavla med aktuella saker i närheten. När vi kommer närmare tycker jag att på en stor affisch att det ser ut som Miss Li? Det kan ju inte vara möjligt ju? Men jag blev så nyfiken så när vi kom fram så sprang jag ner till anslagstavlan och såg att hon skulle spela IKVÄLL!!! PÅ en ställe som heter Skottvångs Gruva som ligger 5 minuter bort från landstället. Jag blev såklart överlycklig och ringde fort till mamma och sa att jag måste dit. Hon var lite tveksam til priset (200 kr i entre) men jag övertalade henne. Eftersom det börjar klockan 8 så...
Ojdå! Klockan är ju 10 i nu.
Måste sticka. Skriver senare ikväll också.


XXX
Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0