Let the sunshine in.

Jobbet idag igen, sista dagen imorgon. Kommer nog sakna det lite. Iallafall barnen och dom härliga fröknarna. Som nästan har blivt mina kompisar. Var hemma hos Madeleine idag och åt glass och sprang genom vatttenspridaren med alla små söta nakenfisar. Gick hem till Wilhelmsdal igen och åt lunch. Inte så värst gott men det dög. Sov med dom små sen och somnade själv 5 minuter eller så. Sen cyklade jag hem till mormor där min söta prins redan var och jag somnade i solen, när jag vakna så var det molnigt och lite kyligt i luften. Men sån är sommaren. Schizofren alltså.
Vi åt en utsökt middag med lax, färsk potatis och sallad. Gott. Lite som Karlhamns reklamen. Gott..Gott gottigott gott. Fast våran mat var inte randig, som reklamen.
Snart ska vi äta jordgubbstårta (det hör sommaren till) sen ska jag åka hem och göra tigermuffins tills imorgon.
Igår kom jag på en sak som jag ska införskaffa när jag får alla mina pengar.
* Ett par Puss och Kram jeans. Dom är ju urgulliga.

2 veckor framåt nu så blir det rensning på kyrkogården för hela slanten. Men det är mödanvärt när jag ser hur mycket pengar jag får för det.

Nu ska jag gå och äta tårta och bara njuta av kvällsolen med en härlig familj.


XXX
Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0