Not a weak girl.

Har inte haft tid att skriva på flera dagar. Har jobbat hårt på kyrkogården. Målat, rensat, kört truck m.m. Det är saker jag göra dagarna i ända. När jag har kommit hem har jag lagt mig och sova och sovit i 2 timmar till maten. Jätteskönt. Sen har jag bara slappat efter maten och sen gå och lägga mig och kolla på sex and the city. Gått upp halv 7 varje dag. Jobbigt Jobbigt.
I tisdags var jag på Allsång på Skansen med pappa, stina, amanda och moa. Vi satt jättenära scenen  och man såg mig. Mitti " Jag vill vara din, Margareta". Hahahahahaha....
Idag var vi uppe hos mormor och morfar och åt middag. Jättegott.
Mums filibaba.

Nu ska jag och duscha. Imorgon är det fredag och sen är det bara 1 vecka kvar att jobba, sen får jag alla min pengar som är efterlängtade. Jag har kommit på en sak till som jag ska köpa för pengarna.
* Sex and the city-boxen. 

XXX
Jossan 


Kommentarer
Postat av: antonia

ÅH jag ska också köpa den :D:D:D vi kan sitta uppe hela nätterna och kolla <3333

2008-07-11 @ 22:11:36
URL: http://emptywalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0