Don't look back into the sun.

jag vet, jag skäms. jag hinner inte skriva nu...eller jag orkar inte. Men det går bra på jobbet. Slutar om 2 dagar och det ska bli skönt. Sen får jag sommarlov i 4 veckor. Ska väl vara på landet och mormors land och hemma. Inget speciellt planerat vad jag vet, men man vet inte vad som händer framåt. Idag har jag tvättar järnstaket på gamla. Jobbigt, men slappt. Imorgon blir det repeat. Vi ska väl randa gravarna också. Det är ganska kul att randa. Man får vara lite kreativ och konstnärlig. Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Har inte så mycket att berätta. Jag och pappa ska väl fixa balkongen i helgen. Eller jag vill göra det iallafall.

XXX
Jossan

Kommentarer
Postat av: GM

Hallå där. Allt bra med dig annars då? :)



Ha det så bra

2008-10-09 @ 18:16:40
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: sanna

ha en bra fredag!

2008-10-10 @ 10:44:56
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0