All on my own...

Började med att jag satte mig på cykeln på väg till jobbet som vanligt, med Duffy i öronen. Sen tog vi tåget till Huddinge och gick till en lekpark där. Mysig park där jag gick runt med dom minsta som skulle sova. Timmarna gick och vi kom hem och jag cyklade iväg hem med Duffy i öronen. Kom hem och åt nudlar med orientalisk smak. Slumarade en stund på soffan och vaknade till Mercy med Duffy på tv:en, underbart härligt. Gick och åt kött med stekt potatis. Nam Nam. 
Sitter nu och kollar på Project Runway, som slutade precis. Ska gå in och väcka mamma som har somnat i sängen. Jag älskar dig mamma.. <33

Som vanligt leker livet. Härligt Härligt.

Nu ska jag gå och borsta nötterna och dra något gammal över mig. 
Sen vill jag vakna imorgon till solsken och varma vindpustar. 


xxx
Jossan  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0